Halaman

Ahad, 13 Februari 2011

Akak Laura dan Akak Anna - chef ada aura gituuu!!!

Aku bukan nak promote ehh..!! tapi salah satu channel kesukaan aku adalah AFC...ermmm..sebab yang paling mudah..sebab aku suka tengok orang masak...(macam aku dulu kecik-kecik suka kacau mak aku masak.) tapi kurang gemar nak memasak..kalo dah memasak tu...dengan bongkaknya aku cakap yang aku pandai masak..hahahhaha!! padahal nya tidak...kahkahkah!!

Korang kenal Laura Cadler? French Food at Home? ermmm..aku tau korang sure tak kenal punye..sebab korang lagi kenal Kim Kardashian tu..yang montok montok gitu..ala...die bukan pandai masak pun..si akak Laura ni terer dan pandai gituuuuuu...!!!
Hi haa dia..akak Laura..korang pandai menilai sendiri...


Nape aku minat kat die? Bukan kerana aku pernah pergi ke French, duduk kat restoren French..berkawan dengan orang French atau...bercinta?? (in your dream man!!! Hahahah!!) Korang jangan confuse pulak..die bukan French..tapi Canadian tau!! Tapi sebab die buat kat dapur die..masak yang simple-simple dan jugak..bole tahan orang nya..hahahaha!!! korang tengok la sendiri...tak kuasa aku nak cakap...kang kene soal siasat isteri aku ...hahahah!!
ni akak Anna...bole laaa...

Sorang lagi..Anna Olson..berbanding dengan Laura..(yang mana akak Laura ni lagi cun daripada dia ni) pernah datang ke Malaysia..dan buat show..dan sangat-sangat terkenal di alam dunia masakan...dia ni pakar dalam pastry...for sure memang pakai gula punyaaa..hahaha!! semua orang kenal..macam kita kat Malaysia nih...Dato' Chef Wan tuuu...si Anna ni memang kerja pusing satu dunia...ermmm..ok gak kan..kalo aku suh isteri aku masak sana sini...ade ke terkenal macam si Anna nih..hehehe...kalo die terkenal..sure aku jadi managernya..hahaha!!

Oklah bro dan sis..gua mao tido..tu jeee untuk hari ni..lain hari aku postkan resepi masakan yee..hasil buatan air tangan isteriku...ADIOS!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan